قالب وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق به خدا
 
لینک دوستان

حسین نبی لو ظهر پنجشنبه در یک نشست مطبوعاتی افزود: میزان زکات جمع آوری شده در سال 89 بالغ بر 580 میلیارد ریال بود که طی 9 ماهه اول سالجاری این مبلغ به 700 میلیارد ریال افزایش یافت.

وی این افزایش را نتیجه آگاهی مردم از ثمرات پرداخت زکات در جامعه دانست و افزود: با اطلاع رسانی رسانه ها و به ویژه رسانه ملی، انتظارمی رود این میزان تا پایان امسال به هزار میلیارد ریال برسد.

دبیر ستاد احیای زکات کشور در ادامه گفت: بیشترین اعتبارات زکات در بخش کمک به نیازمندان جامعه و طرحهای عام‌المنفعه مانند ساخت مسجد، مدرسه، خانه عالم و غسال خانه و اموری که در راستای ترویج دین موثر باشد، هزینه می شود.

وی همچنین از اجرای 5 هزار و 800 پروژه از محل 2 هزار و 290 میلیارد ریال زکات جمع آوری شده در کشور خبر داد و افزود: اکثر این پروژه‌ها که در قالب زکات در سطح استانهای کشور اجرایی شده در حال اتمام است.

نبی لو در ادامه گفت: ستاد احیای زکات کشور برای تکمیل این پروژه ها از کمک 570 میلیارد ریالی دولت نیز بهره مند بوده است.

وی همچنین به اختصاص 30 درصد از زکات جمع آوری شده در راستای تامین نیازهای محرومان در کشور اشاره کرد و افزود: انجام این هزینه ها صرفا در جهت تأمین امور معیشتی و درمان محرومان صورت می گیرد.

مشاور اجرایی سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) از رسانه ها به ویژه رسانه ملی خواست تا در راستای ترویج فرهنگ زکات بیش از گذشته تلاش کنند.

به گزارش مهر، نبی لو افزود: با ترویج فرهنگ زکات در جامعه بسیاری از مشکلات محرومین در کشور رفع و فاصله طبقاتی بین فقیر و غنی نیز کاهش می یابد.


[ سه شنبه 90/12/16 ] [ 6:4 عصر ] [ عشق به خداوند ]

مهر: معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری از افزایش بیش از 10 درصدی پرداختی کارکنان دولت در سال 91 نسبت به سال جاری براساس لایحه بودجه سال آینده کل کشور خبر داد.

"رحیم ممبینی" امروز در نشستی خبری در مورد لایحه بودجه سال 91 گفت: بر حسب نظر رئیس جمهور در لایحه بودجه سال 91 به پرداختی‌های کارکنان دولت توجه شده به طوری که پیش‌بینی شده است میزان پرداختی به کارکنان دولت در سال 91 بیش از 10 درصد باشد.

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با بیان اینکه این میزان افزایش در نهایت توسط دولت قطعی شود، گفت: این میزان رشد در مقایسه با سال 90 رشدی بالاتر را نشان می دهد.

وی گفت: در سال 90 متوسط رشد فصول 1 و 6 قانون بودجه که معمولاً موضوع پرداخت کارکنان یعنی حقوق و مزایا و ... است حدود 6 درصد بوده که رشد این فصول به طور متوسط در سال جدید 12 درصد و یا کمی بیشتر است.

دستمزد و حقوق سال 90 کارمندان با رشد 6 درشدی اعتبار حقوق و دستمزد، 6 درصد بالا رفت و پیش بینی می‌شود با افزایش بیش از 10 درصدی این اعتبار در لایحه بودجه سال 91، میزان افزایش حقوق و دستمزد برای سال آینده بیش از 10 درصد افزایش باشد.


[ سه شنبه 90/12/16 ] [ 5:48 عصر ] [ عشق به خداوند ]

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که کشور مالت بیشترین میزان تعطیلات را در جهان دارد.
موسسه مطالعاتی مرسر در یک تحقیق به بررسی میزان تعطیلات کشورهای مختلف جهان پرداخته و 30 کشور جهان را که بیشترین میزان تعطیلات را دارند فهرست کرده است. این موسسه برای بررسی خود به تعطیلاتی پرداخته است که شامل کارمندان کشورها می‌شود.
به اعتقاد این موسسه دو نوع تعطیلات وجود دارد: یکی تعطیلات عمومی و دیگری تعطیلاتی که طبق قانون برای کارمندان در نظر گرفته است. پس از کشور مالت، اتریش، لهستان و بولیوی در مکان‌های بعدی جای گرفته‌اند.
یونان، انگلیس، سوئد، اسپانیا، فرانسه، ونزوئلا، پرتغال، لوکزامبورگ، ژاپن، فنلاند، قبرس، پرو، دانمارک، مجارستان، کرواسی، برزیل، جمهوری چک، آرژانتین، امارات، نروژ، ایتالیا، بلژیک، استرالیا، آلمان، ایرلند و هند دیگر کشورهایی هستند که به ترتیب بیشترین تعطیلات را برای کارمندان اداره‌جات در نظر گرفته‌اند.
نکته قابل توجه این است که با وجود اعتقاد عمومی در ایران مبنی بر تعطیلی‌های فراوان در کشورمان،‌ اما ایران در لیست کشورهای دارای تعطیلی زیاد جایی ندارد.


[ جمعه 90/10/30 ] [ 6:47 عصر ] [ عشق به خداوند ]

شنیده‌ایم پلیس نظارت بر اماکن دستور جمع آوری عروسک‌های باربی از مغازه‌ها را صادر و اعلام کرده پس از این فروش این عروسک ممنوع است.



پیرو این دستورالعمل برخی فروشگاه‌های بزرگ اسباب بازی فروشی در شهر تهران این نوع عروسک‌ها را جمع کرده‌اند.

و فروشگاههای بزرگ در سطح شهر از فروش عروسک با مارک باربی خودداری کردند.


[ چهارشنبه 90/10/28 ] [ 8:55 صبح ] [ عشق به خداوند ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات سایت

   آی پی رایانه شما :


فروش بک لینکطراحی سایتعکس